Beoordelingen van Panino di Marco Nijmegen
Recente recensies
Ozlem
Was heerlijk zeker een aanrader.
Dslm
Heerlijke verse broodjes!!! Zeer vriendelijke werknemers.
Daphne
Lekkerste broodjes in Nijmegen!
Tije
Enorm goede focaccia's. Beste van Nijmegen.
Michiel
Broodjes waren super lekker. Marco is erg aardig en alles wordt met zorg klaargemaakt. We komen hier zeker terug.
Anoniem
Jillian
Heerlijke broodjes. Zeker een aanrader!!
Sharon
Het lekkerste broodje van Nijmegen ! Wij komen zeker vaker terug